2010. október 27., szerda

Csilivili szitakötő

Amikor két évvel ezelőtt elkezdtem blogot írni, azzal a szándékkal tettem, hogy megosszam másokkal az ötleteim. 
Aztán egyre több keresztszemes bejegyzésem lett, csökkent a sulis posztok száma, egészen addig, míg megalakult a legújabb blog, a Kobakok.
S innentől kezdve, már egyre másra azon kaptam magam, hogy keresem, s élvezettel olvasom azon bloggerek posztjait, akik gyerekneveléssel kapcsolatban írnak. 
Így akadtam a Csiribiri blogra, s ott egy szuper ötletre - a szitakötőre. S milyen jó másoktól jó ötleteket kapni!
Rögtön eldöntöttem, hogy ezt megcsináljuk. 
Hát mutatom. 
Előbb avarban alvó macit, majd jutalmul szitakötőt készítettünk ma.
Juharfa termését a férjem gyűjtötte be a Tisza partján, míg én betegeskedtem itthon, aztán a hársfa termését a "nagyfiacskám"az utcánkból , s Dalmával készítettük a prototípusokat. 
Ő is, majd a fiam is kedvet kapva élvezettel készítette, csakúgy mint ma a legkisebb gyerkőceim a suliban.
Ugye szépek?!
Gyerkőc is, szitakötő is!



1 megjegyzés:

  1. Gyönyörű a csili-vili szitakötő, be is "épült" otthon az őszi asztali díszbe, a pici tök tetejére csücsült diók és gesztenyék közé. Ha nem leszek nagyon lusta és lehet ide képet feltölteni majd meg is láthatjátok.

    VálaszTörlés