2010. szeptember 2., csütörtök

Első nap az iskolában...


Még szerencse, hogy az ekkora táskákat a pici elsősök szülei behozták a suliba. Mi pedig igyekeztünk minél több felszerelést a szekrénybe begyűjtve könnyíteni azok tartalmán.

Nagyon sokat tanultak az apróságok, s a nap végére már ovisokból kisiskolásokká alakultak. Ismerik és alkalmazzák a csendjelet, akaratukkal parancsolni tudnak (próbálnak) szájuknak, kezüknek.  Valljuk be ez még a felnőtteknek sem könnyű, hiszen milyen jó lenne azonnal mondani a véleményünket, megtapintani egy szép dolgot. De ők nagyon akarnak, s igyekeznek is. Így minden apróság jogosan ment első nap piros csillaggal haza. 


( a képre kattintva nagyítva megtekinthető )

Tanulták egymás nevét, színezték a jelüket, lerajzolták a családot. 
Sokat és sokszor ettek.

Játszottak, futkároztak a szabadban, verseltünk, logikáztunk. 

 

Biciklire szálltam, megfájdult a hátam,
Repülőre ültem, nagyon elszédültem, 
Csónakkal mentem, sajnos vizes lettem.
Máskor ha sietek, inkább gyalog megyek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése