2011. június 3., péntek

MEGLEPI

Tegnap éjjel kis szorgos kezű manók(kommandósok) jártak az osztályteremben. Átbújtak a kulcslyukon, (mert még a teremajtót is jól bezártam, mikor hazamentem,) s az osztálytermünket átvarázsolták. 
Nelli néni reggel, mikor belépett, ki is lépett gyorsan, mert azt hitte rossz helyen van. Én a számat tátottam, csakúgy, mint több gyerkőc is. Aztán többen el is mesélték közülük, hogy milyen kellemes döbbenet volt rajtuk, s mit is éreztek gondoltak az első pillanatban. Bizony fülig ért a szánk a mai nap. 
S mutatom miért:







Csodaszép új függönyt kapott az osztályunk!
S bizony mi sem tudtunk róla. A szülők elmentek,
megvették,
leszedték a régit,
ott a teremben megvarrták az újat,
még a régi muszlinfüggöny is kapott zöld szatén szalagot az aljára,
s jutott a szekrényre, az asztalokra, s a vizes pulthoz is a szép új vászonból.
S bizony ez jó vastag, nem ereszti át a napfényt.

Egész nap csodájára jártak a tanítók-tanárok, igazgató néni, hogy nálunk milyen csoda történt!
Köszönjük ezt a fergeteges meglepit minden szülőnek, mert ehhez foghatóban eddig még nem volt részünk. Ilyen szülőket kívánhatunk minden tanító néni kollégának, akik ilyen lelkes munkával lepnek meg bennünket. 
Külön köszönet Fecó anyukájának, Marci mamijának, és Melitta szüleinek (remélem minden nevet jól megjegyeztem) akik kivitelezték a meglepetésünket.

Ígérjük nagyon fogunk vigyázni a függönyre, hogy még sok éven át élvezhessék a gyerekek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése