2011. október 10., hétfő

Ilyen szülőkkel könnyű!

Nagyon köszönöm azt a sok egy, és két forintost, amit a szülők küldtek be. Szerencsére most már annyi pénzünk van, amivel akármilyen problémás számítást ki tudunk rakni, s tapasztalatban is vizsgálódhatunk.
Fülig ér a szám a felénk áradó kedves segítségek kapcsán. Köszönöm, köszönjük!!
(közben arra gondolok, de jó lesz majd a két forintosokkal a kettes szorzótáblánál, s mosolyogva fantáziálok arról, hogy ha azt kérném, hogy háromforintosokat, akkor talán azok is összegyűlnének?  :-)

S akkor ismét kérnék szépen egy kis segítséget:
-szükségünk lenne kartonokra, - no nem kell pénzt kiadni érte, meg az nem is olyan jó, mint a müzlis doboz!
Ha kifogyott, akkor le kellene a két legnagyobb felületet nyírni az oldalsó elemekről, s ha beküldenék, akkor sok sok sablon gyártásához lenne elegendő. Sajnos az én készleteim gyorsan kimerülnek/kimerültek.
- s ha valaki tudna nekem segíteni, s tudna "kunyizni"- kérni- üres lottószelvényeket, az nagyon jó lenne. Fogalmam sincs, hogy lehet-e még kérni, de régen én még begyűjtöttem egy kis készletet, de az nem fog sokáig kitartani, s bár a hatos lottós-ból bőven van, a 90-es számosból bizony csak egy.

Előre is köszönöm a segítséget!

Csütörtökön az esős idő miatt a futóverseny elmarad.

S nem felejtettem a figyelemfejlesztést, csak kérek egy kis időt a szülőktől, a gyerekek viszont már napi szinten kapják a feladatokat ez ügyben, lehet kikérdezni őket, hogy mit is csináltunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése