2012. március 22., csütörtök

Itt a következő feladat. Ki játszik velem?

 

Sajnos hiába programoztam be, hogy megjelenjen a poszt, valamit rosszul ütöttem be, így csak most, hogy hazaértem, tudom megjelentetni.
Ezt ma már nem hinném, hogy bárki is olvasná, de azért megjelentetem.
Nagyon kellenek a piros pontok, mert bizony a vonaton utazva kijavítottam a dolgozatokat, s holnap fekete péntek lesz.

Akkor itt a második alkalom egy piros pontra. Bizony dolgozni kell vele. 
Először is bemásolni a füzetbe, aztán hibátlanul megoldani, s utána már csak várni, hogy annyi piros pontot kelljen Margó néninek beírni az üzenőbe, hogy kimerüljön a tinta a tollából. 
Segítesz fogyasztani a tintát?

Elmondtad a legyes-pókkos viccet?
S okosabb voltál, mint anyu vagy apu?
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése