2012. április 30., hétfő

Közlekedjünk biztonságosan!

Nagy öröm számomra, hogy már második tanév végére a rajzpályázatokra nem is egy gyermek munkáját tudom beküldeni. 
Mivel sok ügyes kezű gyermekem van, ezért beruháztam egy-egy készlet por-, illetve olajpasztelbe, mert a régi saját készletem már eléggé viharvert volt. 
Azt hiszem ennyi szépség láttán érdemes volt.
Andóczi Viki munkái:

Csontos Enikő:

Dajka Noémi:

Debreceni Tündi munkái:



Faragó Vincent:


Molnár  Marci:


Mukus Melitta:

Nagy Laura:


Rácz Szilárd.


Ezeket a rajzokat a Mobil kids rajzpályázati felhívásra készítettük.
http://www.kozlekedjbiztonsagosan.hu/rajzpalyazat/
Az egyéni díjazáson kívül, ismét lehetősége van az iskolának is pénzjutalmat szereznie azzal, hogy a legtöbb rajzot beküldők közé küzdi fel magát.
Minden gyerkőc az iskolából elkészítette a rajzát, már nálam van a nagy kupac, ami csak a feladásra vár.

Sajnos a szervezők jól megnehezítették a dolgunk, mert minden rajz hátuljára rá kellett írni:
  • vezetéknevet
  • keresztnevet
  • életkort
  • települést
  • iskola neve
  • évfolyamot
  • osztályt
  • szülő vagy képviselő nevét, telefonszámát és e-mail címét
Így utólagos engedelmükkel, akinek adatát felleltem, meg is adtam. Sajnos sok hiányzik, ami miatt, a munkákat előfordulhat, hogy kizárják a versenyből. 

Én azonban szeretem megőrizni a rajzokat, ezért jó lett volna nem postai úton, hanem neten feltölteni a képeket. Sajnos azonban az én email-kapacitásom is véges, így nem tudtam tovább folytatni a képek feltöltését. Viki és Gigi múlt évi rajzát feltöltöttem az én email-címemre még a múlt hét elején, de azóta nem sikerül a feltöltés. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése