2012. május 14., hétfő

Tanév végi érdemjegyek

A mai napon minden tanulónak kiszámoltam és elmondtam, hogy jelen pillanatban, hányasra áll matematikából.
Adtam ma két pótfeladatot is, hogy lehetőségük legyen még zöld ötösök begyűjtésére is.
Tk: 183.o és Tk 175. o

A következő pár hétben még sok jegyet lehet szerezni. Tájékozódó felméréssel, amiben a már szokott módon csak mechanikus műveletek lesznek, tanév végi felméréssel- amit az egész évfolyam megír, s ezen kívül még az általam tervezett méréssel is.

A mai napon nagyon fáradtak voltak a gyerekek. Nem tudtak összpontosítani, szinte az osztály 90 %-a, nem dolgozott. Egymással, vagy a pad alatti dolgokkal voltak elfoglalva. Két-három gyerkőc volt csak, akik akkor is folyamatosan számoltak, s jelentkeztek, ha nem őket szólítottam fel.

Tudom, hogy fáradtak mind, a saját bőrömön tapasztalom, s nem célom lerontani a jegyeket, sőt ellenkezőleg. Elmondtam, kinek van még lehetősége a jobb jegyért harcba szállni.
Álljunk most a gyerekek mellé, s buzdítsuk együtt őket, hogy az év végi bizonyítványba a tudásukat türköző értékelés kerüljön!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése